Književna boemija | Kupologija | Repertoar
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Književna boemija | Kupologija

| Sanjalica | 0 komentara
Književna boemija | Kupologija

Neke knjige (a zaista ih je mnogo) su vredne vašeg slobodnog vremena i čitanja. Pogotovo ako na prvu loptu ne ukazuju o čemu se najtačnije radi. Tako je i u slučaju sa delom “Kupologija“, bestselerom Martina Lindstroma, jednog od najvećih brend i marketinških stručnjaka današnjice. I ne, ova knjiga nije samo namenjena biznis sferi, već svim ljubiteljima dobrih, kvalitetnih istraživanja koja su rezultat naših svakodnevnih aktivnosti. Da li ste se nekad zapitali zašto ruske domaćice poklonjene i kupljene magnete stavljaju samo na vrh frižidera? Ili, zašto se često smešimo kada vidimo nekoga ko je srećan, ili se zgrčimo kada vidimo nekoga ko trpi veliku fizički bol. Verujete li u čarolije? Da li ste znali (a to je pokazala i studija koju je sproveo globalni reklamni gigant BBDO worldwide) da u dvadeset i šest zemalja širom sveta većina populacije izvodi uobičajeni, predvidljivi niz obreda od trenutka kada ustane iz kreveta, pa sve dok se uveče ne zavuče ispod pokrivača?

Kupologija je knjiga koja je fascinantno zanimljiva i beskrajno korisna. Kvalitetna na toliko nivoa, jer je nećete ispuštati iz ruku. Zahvaljujući njoj, karijeri i profesionalnosti Martina Lindstroma, mnoge kompanije i pojedinci su našli rešenja za neke svoje trenutne izazove i projekte. Baš zbog toga je ovaj Danac proglašen najvećim svetskim stručnjakom u oblasti neuromarketinga.

 

“Nije lako krstariti ljudskim mozgom; u poređenju s tim kretanje po slivu Amazona je šala. Kupologija je moj sopstveni poduhvat na nepoznatoj teritoriji, koju niko nikada ranije nije istražio u tolikoj meri. Ova knjiga nije namenjena samo poslovnim ljudima, ona je namenjena svima. Ona nije samo moja priča. Ona pripada svima koji žele da saznaju šta se to krije iza razloga zašto kupujemo i, iznad svega, ko smo mi kao ljudska bića.“, Martin Lindstrom

 

 

Na sam spomen Martina Lindstroma, čućete da je sa 12 godina postao najmlađi zaposleni u kompaniji Lego i da 300 dana godišnje provodi u avionu. I da – obožava Haribo gumene bombone. Sve njegove knjige su proglašene bestselerima, ne samo što su čitane i tražene, već zbog toga što iza njih stoje godine iskustva, istraživanja i praktične primene. Toliko jedinstven, a toliko fenomenalan u onome što radi za druge.

Verujemo da ćete posle ove knjige, svet oko sebe posmatrati na drugačiji, poseban način.

Uživajte u njenom čitanju.

 

Izvori fotografija: Wiki

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

© 2019-2024 | Repertoar RS BlogSitemap